About Me

My photo
A mind traveller. Pretty much an abstract and eccentric human being. But overall, a human panda who embraces food as a hobby.

Thursday, August 4, 2011

goodnight

malam semalam saya berharap.
saya berharap agar dapat melupakan awak.
minta untuk hati ini tidak lagi pedih. tapi
awak datang kemudian.
dalam mimpi.
memegang erat tangan saya.
memberikan senyuman awak supaya saya tidak pergi jauh
senyuman yang mengatakan pada saya
"awak. saya ada di sisi awak. tunggu saya"
saya tidak sangsi lagi.
itu memang awak.
memang awak. dari senyuman awak.
rupa awak.
saya tahu.
tapi pabila saya membuka mata.
saya menangis.
kenapa bila saya mahu lupakan awak. awak datang.
dan beritahu saya semua ini.
ini bukan kali pertama.
bukan kali kedua.
awak. tolonglah tahu.
saya terlalu menyayangi awak. smpaikan saya tidak mampu sayang orang lain lebih dari awak
itu awak.
ya saya bersedih kerana awak.
saya sedih kerana awak.
tapi sedih ini. saya sanggup lalui
semua kerana awak
tapi tahukah awak?

p/s: all i can do is just pray. that at least i get to see ur smiles whenever i have that chance to see u. in my dreams or reality.

No comments: