About Me

My photo
A mind traveller. Pretty much an abstract and eccentric human being. But overall, a human panda who embraces food as a hobby.

Wednesday, July 13, 2011

debaran cinta

"Walaupun ku mencuba tuk melupa
Namunku tidak berdaya
Terasa gelisah bila kau tiada
Oh... kasihku inikah debaran cinta"


Malam ini aku tulis ini buatmu.
Ini kesah benar. Kerana. Aku masih mencuba utk melupa.
Tapi aku tak berdaya. Bila kau tiada. Aku memang gelisah.
Cuba kamu katakan padaku. Adakah ini debaran cinta?
Kerana senyumanmu sentiasa membayangi aku :)
ah manisnya senyuman kamu.
Segak sekali bila dipandang.
Apatah lagi memang benar kamu segak dan gagah dilihat.
Tapi bukan itu yang membuat aku sayang pada kau.
masih tercari2 lagi apa sebabnye. Atau mungkin itu takdir? :)

malam cinta. di mana sahaja kamu berada.
aku menutup mataku malam ini dengan ucapanmu :)
tahukah kamu saat kamu mengucap malam. aku tersenyum riang. hati ku lebih dari bahagia.
itu kah debaran cinta?

p/s: i'm hugging the little mate tight. ever since i have him. do u know that lover? good night kamu :)

No comments: