About Me

My photo
A mind traveller. Pretty much an abstract and eccentric human being. But overall, a human panda who embraces food as a hobby.

Friday, April 15, 2011

kita di sini

Kita di mana?
Kenapa bila aku melihat kau, hati ku kaku.
Hati ku gelisah
Hati ku berdegup
Tapi kemudian
air mata mula menjadi teman
teman kepada hati yg sentiasa begini
ketika kita bersua
apa yg aku rasa
pasti ini.
kau masih memberi harapan
harapan pada hati yg sentiasa
berdegup buat mu
gelisah buat mu
kaku buat mu
kau satu-satunya kisah yang tidak akan aku noktahkan
kisah kita tiada mula , tiada akhir
kerana selama ini,
aku hanya melihat mu dari jauh
menyayangi mu dari jauh
dan menyampaikan kasih ku melalui tangisan

p/s: aku sanggup lihat kau bahagia dari diriku. wahai pujangga. aku masih masih lagi. menanti

No comments: